۱۳۹۴/۰۴/۱۸

محضر رهبر معظم انقلاب
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ایدکم الله
سلام علیکم
خدا به داد تنهایی تان برسد.
چه سخت است در حلقه هایی از انسانهای منفعت طلب تندرو که با نام اخلاص به شما و ذوب در ولایت شما، هزارمیلیارد هزارد میلیارد از بیت المال به یغما میبرند و هر چه بیشتر و بزرگتر تصاویر شما را در دفاتر کارشان نصب میکنند ، و به عنوان ارادت به فرمایشات شما از هر چیزی حتی جسم پاک شهیدان برای منفعت دسته و گروه خویش بهره برداری میکنند و چه ساده و آسان نماینده و سمبل جمهوریت نظام، ریاست محترم جمهوری، را به باد انتقاد های مغرضانه و لجوجانه و تحجر آمیز خود میکنند، و متاسفانه و هزاران بار تاسف بار تر اینکه تمام اینها را جهت الغای حمایت از شما میکنند.
و چه بسا نادانهایی، که در پس هیاهوهای ساختگی آنان، افکار و دیدگاهای منطقی و مبدعانه و روشنفکرانه حضرتعالی را در رهبری انقلاب را با دیدگاههای متحجرانه ایشان به اشتباه میگیرند، و دقیقا با شعار« ما اهل کوفه نیستیم» سعی در جدایی نظر ملت از رهبری اندیشمندانه شما دارند.
و چقدر شما تنهایید ،
که شما را به نداشتن نیروهای مخلص و پاک متهم میکنند و ندای « این العماریون » سر میدهند، که گویی دوران قحط الرجال است، و با این تفکر سعی در ماندگاری در مناصب قدرتی و مالی جهت چپاول بیشتر می کنند.
رهبرا، ایشان با الغای تنهایی شما و فاصله بین ارکان حکومت سعی در پر کردن این فاصله بوسیله خود در چشم مردم دارند و با این توطئه خود را از نزدیکان شما معرفی کرده و خویش را در لایه های به اصطلاح امن قرار میدهند. ان شاء الله خداوند به داد تنهایی تان برسد.
همه اینها را نوشتم تا به گویم که هم ما میدانیمو هم شما میدانید که در حکومت جمهوری اسلامی فاصله ای بین بالاترین منصب حکومت و فردی عادی و عامی وجود ندارد.
ارادت مند س.م.م
 رمضان المبارک 1394 ه.ش تهران